STIMATE CUMPARATOR,
Va felicitam pentru alegerea facuta si suntem convinsi ca veti fi pe deplin multumit de calitatile produsului achizitionat. Pentru a evita orice inconvenient in ceea ce va priveste, va sugeram sa cititi cu atentie manualul cu instructiuni de folosire, atat inaintea utilizarii produsului, cat si inaintea contactarii centrului pentru service in garantie sau sesizarii magazinului nostru.
Termeni si conditii
Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului va recomandam citirea cu atentie a termenilor si conditiilor prezentate. Firma S.C. TRAIECT S.R.L. isi asuma dreptul de a face modificari ale prevederilor fara o notificare prealabila. Ultima versiune a prevederilor se poate afla la pagina " Termeni si conditii" .
Drepturile de autor
Continutul acestui site - texte, imagini, logo-uri, elemente grafice, baze de date, etc. - este proprietatea S.C. TRAIECT S.R.L. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996). Folosirea fara acordul S.C. TRAIECT S.R.L. a oricaror din elementele enumerate se pedepseste conform legilor in vigoare.
Confidentialitate
Datele personale si/sau ale companiilor introduse de catre utilizatorul serviciilor noastre vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site si sunt confidentiale. Datele sunt protejate si utilizate doar in scopul procesarii comenzilor dvs.
Vor colectate si prelucra in mod legal, corect si transparent , datele personale, pentru a proteja drepturile individuale ale clientilor.
Informatiile cuprinse in formularul de comanda sunt necesare pentru confirmarea si livrarea produselor comandate la adresele solicitate de client.
Vom prelucra datele dumneavoastra personale pentru indeplinirea scopurilor mentionate, cu respectarea masurilor legale de securitate si confidentialitate a datelor.
Respectam drepturile clientilor nostri privind accesul la datele lor si vointa lor privind restrictia prelucrarii sau a stergerii acestora.
Persoanele isi pot retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor, oricand si fara sa sa indice un motiv.
Vom prelucra datele dvs doar daca va exprimati consimtamantul liber, expres si neechivoc.
Declinarea responsabilitatii
S.C. TRAIECT S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site. S.C. TRAIECT S.R.L. incearca sa prezinte cat mai complet posibil produsele comercializate (poze, caracteristici tehnice, pret ), dar datorita volumului mare de produse aflate in baza noastra de date, S.C. TRAIECT S.R.L. nu garanteaza ca descrierea acestora sau alt continut al acestui site este exact, complet actualizat sau fara erori. Produsele livrate, pot diferi de imaginile aflate pe site in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau design-ului de catre producatori fara notificarea prealabila a acestora.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate de pe acest site si cele pe care le detineti sau urmeaza sa le achizitionati din alte surse nu fac obiectul responsabilitatii S.C. TRAIECT S.R.L.
Activitatea de comercializare si distributie din oferta site-ului este conditionata de corectitudinea datelor furnizate de client in formularul de comanda. S.C. TRAIECT S.R.L. nu fi poate fi facuta responsabila in nici un fel pentru diversele prejudicii sau pagube rezultate din neonorarea comenzilor. Valoarea maxima a obligatiilor fata de orice client in cazulnelivrarii sau livrarii necorespunzatoare se reduce la valoarea sumelor incasate de la clientul respectiv.
Cum comand?
Puteti identifica produsul de care aveti nevoie folosind functia de cautare si/sau cautare avansata din topul site-ului, sau navigand prin categorii.
Odata identificat produsul, stabliti numarul de bucati si il adaugati in cos.
ATENTIE
Comanda minima pe acest site este 80 lei. Nu se onoreaza comenzi mai mici de 80 lei.
Programul de lucru cu clientii este:
Luni :7.10-15.10
Miercuri :7.10-15.10
Vineri :7.10-14.10
La fel procedati cu fiecare produs in parte.
Dupa ce ati finalizat cumparaturile, mergeti in cos si verificati produsele si numarul acestora inainte de a lansa comanda. In cos puteti face modificari, sa stergeti produse, sa modificati numarul lor, sa utilizati codul de discount (in cazul in care dispuneti de unul). Dupa fiecare operatie dati click pe Recalculeaza pentru a afisa noile valori in cos.
Daca totul este in regula in cos, puteti lansa comanda.
In cazul in care doriti sa o lansati mai taziu, o puteti salva in contul dumneavoastra. Pentru aceasta dati click pe Salveaza. O veti regasi in contul dumneavoastra oricand doriti sa o lansati.
Daca doriti sa o lansati acum, dati click pe Comanda.
Comanda este impartita in pasi simpli
Pasul nr. 1: Datele dumneavoastra de client
a.daca ati mai comandat de la noi - introduceti e-mail-ul si parola utilizate in comenzile ulterioare, si aveti acces la contul dumneavoastra, completat deja cu datele de client din comezile anterioare. Daca nu va mai reamintiti parola, utilizati functia de recuperare parola - click pe ' Ai uitat parola' , introduceti adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat initial si click pe trimite. Veti primi in scurt un e-mail in adresa respectiva cu parola dumneavoastra
b.daca comandati pentru prima data - click pe butonul ' Client nou' si completati cu atentie datele din formular. Aceste date raman confidentiale si nu vor fi utilizate de catre noi decat in relatia cu dumneavoastra. Totodata, la urmatoarele comenzi pe care le veti face de la noi, nu va mai fi nevoie sa completati aceste date, deoarece le vom pastra in contul dumneavoastra. Va fi destul sa va autentificati cu e-mailul si parola pe care le stabiliti acum.
Dupa ce ati verificat detaliile dati click pe Continua.
Pasul nr. 2 Metode de livrare/expediere colete
In functie de preferintele dumneavoastra, selectati o metoda de livrare. In functie de metoda pe care ati selectat-o vor fi calculate si adaugate in comanda dumneavoastra si taxele de livrare. Tot aici puteti sa ne transmiteti detalii suplimentare legate de comanda daca e cazul. Va rugam sa specificati daca doriti livrarea bunurilor pe contractul sau folosind curierul dvs.
Dupa ce ati verificat dati click pe Continua.
Tarife de transport
FAN COURIER
Cheltuielile de transport si ramburs (dupa caz) sunt suportate de beneficiar si se achita la curier in momentul predarii coletului
Detalii tarife FanCourier *
20.00 lei pentru primul kg/destinatie
1.20 lei/pentru fiecare kg suplimentar
0.80 lei/pentru fiecare km aditional efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei FAN COURIER EXPRESS intr-un sens
Taxa de rambursare a banilor practicata de curier: 10 lei in cazul persoanelor fizice sau 5 lei in cazul persoanelor juridice (curierul vireaza banii in contul societatii).Las acestea se adauga comisionul practicat de banca.
Preturile NU contin TVA.
Siteul va calcula/afisa un cost mediu de 25 lei/colet (cu TVA inclus).
Costul va fi ajustat in functie de colet si parametrii acestuia: kg, volum, km aditionali, valoare etc
Pentru mai multe informatii privind tarifele si km aditionali ai localitatilor consultati http://www.fancourier.ro
GLS COURIER
Cheltuielile de transport si ramburs (dupa caz) sunt suportate de beneficiar si se achita la curier in momentul predarii coletului
Detalii tarife GLS Courier *
16.00 lei pentru primul kg/destinatie
1.20 lei/pentru fiecare kg suplimentar
0.80 lei/pentru fiecare km aditional efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei SAMEDAY COURIER intr-un sens
Taxa de rambursare a banilor practicata de curier: 5 lei in cazul persoanelor fizice sau 5 lei in cazul persoanelor juridice (curierul vireaza banii in contul societatii).Las acestea se adauga comisionul practicat de banca.
Preturile NU contin TVA.
Site-ul va calcula/afisa un cost mediu de 25 lei/colet (cu TVA inclus).
Costul va fi ajustat in functie de colet si parametrii acestuia: kg, volum, km aditionali, valoare etc
Pentru mai multe informatii privind tarifele si km aditionali ai localitatilor consultati http://www.fancourier.ro
TNT-momentan indisponibil
Siteul va calcula/afisa un cost mediu de 31 lei/colet (cu TVA inclus).
Costul va fi ajustat in functie de colet si parametrii acestuia: kg, volum, km aditionali, valoare etc
Urgent curier -momentan indisponibil
Siteul va calcula/afisa un cost mediu de 31 lei/colet (cu TVA inclus).
Costul va fi ajustat in functie de colet si parametrii acestuia: kg, volum, km aditionali, valoare etc
Someday-momentan indisponibil
Siteul va calcula/afisa un cost mediu de 31 lei/colet (cu TVA inclus).
Costul va fi ajustat in functie de colet si parametrii acestuia: kg, volum, km aditionali, valoare etc
POSTA ATLASSIB-momentan indisponibil
Siteul va calcula/afisa un cost mediu de 31 lei/colet (cu TVA inclus).
Costul va fi ajustat in functie de colet si parametrii acestuia: kg, volum, km aditionali, valoare etc
Posta Romana PRIORIPOST
Similare cu ceilalti curieri
Puteti, in cazul in care doriti, sa trimiteti curierul dvs sa va ridice marfa.
Pasul nr. 3. Modalitati de plata.
Oferim 2 modalitati de plata:
a.ramburs: plata produselor, transportului, taxelor etc se va efectua la curier, in momentul primirii coletului, la adresa pe care ati specificat-o in comanda facuta
b.prin virament bancar: livrarea se face numai dupa ce vom primi doveda platii sau dupa intrarea banilor in cont nostru.Atentie:va rugam achitati doar dupa primirea facturii marfurilor (pentru a evita returnarea banilor-pot exista neconcordante intre stocurilor fizice cu scriptice)
Atentie! Fiecare comanda are un numar unic. Va rugam sa specificati pe ordimul de plata factura fiscala. Este obligatoriu sa faceti plata cu aceleasi date de identificare (nume, adresa ...) cu care ati facut si comanda. Confirmarea platii se poate (optional) trimite pe e-mail la comenzi@antenee.ro sau pe fax la 0264-594615.
Pasul nr.4 Verificare detalii comanda
Aveti aici posibilitatea sa verificati cu atentie toate detaliile comenzii dumneavoastra. Dupa ce ati finalizat acest proces dati click pe Lanseaza.
Imediat dupa ce ati efectuat comanda pe site veti primi un e-mail de confirmare, cu numarul comenzii, in adresa de e-mail pe care ati specificat-o la inregistrare. Va rugam sa verificati si in bulk (in cazul in care aveti adresa pe Yahoo, sau alte adrese free).
Noi vom verifica comanda dumneavoastra, si un cazul in care exista nelamuriri va vom contacta.
In cazul in care unele dintre produsele comandate de dumneavoastra nu se afla in stoc suficient, veti fi contactat.
Vom proceda la livrarea produselor si/sau serviciilor numai daca consideram ca totul este in buna regula.
Pe parcursul procesarii comenzii veti primi e-mailuri automate cu stadiul in care se afla comanda dumneavoastra. Va rugam sa verificati e-mailul inainte de a ne contacta.
Statusul comenzii dumneavoastra il puteti verifica oricand si pe site, in contul dumneavoastra. Pentru aceasta, intrati pe site, la sectiunea Autentificare si va puteti loga cu datele cu care v-ati inregistrat. Aici gasiti lista cu comenzile dumneavoastra, precum si statusul acestora.
Cum primesc produsele?
Produsele vor fi livrate la adresa pe care ati specificat-o in comanda, prin curierul pe care l-ati ales. Contravaloarea serviciilor de transport sunt suportate de catre cumparator, iar taxele sunt calculate automat in procesul comenzii (functie de metoda de livrare pe care o alegeti).
Tarifarea livrarii prin curier rapid (este descrisa si in pasul 2 din comanda)
Observatii
Pentru produsele de pe stoc asiguram un termen de livrare intre 0,5-72 de ore, timpul real fiind conditionat de:
-intervalul orar de primire a comenzii (termenul limita de ridicare colete de courier este ora 13)
-ridicarea coletelor de catre transportator(Posta Romana ridica luni si joi)
-localitatea unde trebuie facuta livrarea
-intervalul in care dumneavoastra faceti plata .
Pentru produsele care nu sunt pe stoc termenul de livrare este transmis prin email.
Pentru platile cu OP, termenul de livrare incepe din ziua in care au intrat banii in cont sau a fost confirmata plata
Toate datele produselor prezente pe acest site pot fi schimbate fara o instiintare prealabila.
Pozele au caracter informativ uneori.
Firma nu va plati despagubiri pentru prejudiciile creeate de nelivrarea la timp a produselor, neonorarea comenzii din lipsa marfii pe stoc, pierderea marfii pe traseul livrarii, sau alte incidente legate de livrare
Preluarea coletului
In momentul preluarii pachetului va rugam verificati continutul acestuia. Daca pachetul este deteriorat si, nu este anexat procesul verbal(incheiat intre dvs si reprezentantul firmei de transport-valabil doar pentru firmele de curierat de mai sus-) legat de avaria suferita, va rugam refuzati preluarea pachetului. In cazul lipsei unor marfuri, va rugam sa ne trimiteti procesul verbal, si va trimitem produsul lipsa, sau va returnam banii in termen de 30 de zile.
Politica de garantie / service
Fiecare produs livrat va fi insotit de documentul fiscal(bon sai factura+chitanta), certificatul de garantie, instructiuni de montaj si utilizare. Pentru orice alte intrebari va rugam sa ne scrieti pe comenzi@antenee.ro
pentru produsele aflate in perioada de garantie transportul de la dvs la noi va fi suportat de catre client iar de la noi spre dvs de societate
Pentru a nu plimba produsele degeaba inainte de a returna un produs va rugam sa ne scrieti sau sa ne contactati telefonic pentru incercarea remedierii problemei ivite (daca este posibil).
Politica de retur
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Consumatorul (in acceptia legii, un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Denuntarea de contract se face numai in scris.
Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Ord. 130/2000. Cap. 1, Art. 2, a) Contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator (in acceptia legii, un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale), in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Consumatorul nu poate returna (conform art.10 OG 130/2000 ) produse personalizate, realizate conform specificatiilor clientului.Cu titlu de exemplu amintim: -cabluri taiate la lungimi specificate de clientilor -cabluri mufate la dorinta clientului -antene fabricate conform specificatiilor clientului -produse personalizate conform proiectului/dorintei clientului
Politica Cookies
Cookies sunt folosite in scopul usurarii accesului unui utilizator la un site. Noua ne permite sa adaptam siteul la nevoile dvs. Daca doriti sau nu, sa respingeti sau sa acceptati caracteristicile/functiile Cookies o puteti face.
Retineti
Cookies pot fi necesare pentru furniza anumite facilitati ale serviciilor online.
Service-ul si garantia produselor
Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 precum si O.G. nr. 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare.
Produsele cumparate prin intermediul acestui site au garantia oferita fiecarui produs in parte, specificata in descriere. Fiecare produs care beneficiaza de garantie, va fi insotit de certificat de garantie. Service-ul produselor este asigurat de S.C. Traiect S.R.L...
La solicitarea acordarii garantiei este necesar sa prezentati produsul insotit de TOATE accesoriile cu care s-a livrat precum si cu ambalajul original-corespunzator. De asemenea produsul trebuie insotit de factura fiscala si certificatul de garantie (in original) completate clar si corect precum si o mentionare scrisa a defectului constatat, acte fara de care suntem in imposibilitate de a asigura garantia. Se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte. Service-ul la domiciliu se face contra cost, pe baza unei comenzi scrise sau conform ofertei de servicii. Garantia se pierde si in situatia in care insemnele care atesta modelul sau seria produsului au fost modificate, sterse, indepartate sau au devenit ilizibile.
Centrul service autorizat va efectua operatiunile de service intr-un termen estimat de maxim 20 zile lucratoare de la receptia echipamentelor. Produsele de folosinta indelungata defecte in termenul de garantie, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 10 % din perioada de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite, sau vanzatorul va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
Litigiile aparute intre utilizatori si S.C. Traiect S.R.L.. vor fi rezolvate pe cale amiabila. In cazul in care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul SC Traiect SRL.
Adresa de primire a produselor : SC Traiect SRL Adresa : Cluj-Napoca, Str. Regele Ferdinand nr.9, ap,3 Telefon/Fax: 0264-594615 0722-799945 Orar: Luni - Vineri intre orele 9-17
Lista de incidente si rau platnici
Este o lista cu persoane si compani care : fac comenzi false sau test, nu reprogrameaza comanda, nu anuleaza comanda in timp util, nu ridica coletul de la posta, nu platesc marfa etc.
Contra lor se vor aplica : - sanctiuni : urmarire, penalitati la plata, plata in avans, avertizare catre toti colaboratirii,clientii si furnizorii din tara si strainatate, afisare pe situri a datelor acestora precum si actiuni legale : - reclamatii si sesizari la politie, recuperare daune materiale si morale in justitie, executari silite, etc. Identificarea lor completa se face folosind programe de detectare IP si e-mail, coroborate cu datele personale obtinute cu ajutorul si colaborarea organelor abilitate in acest sens.
Alte clauze
Prin achizitionarea oricarui produs de la SC Traiect SRL, cumparatorul ne garanteaza ca este in concordanta cu legile in vigoare, le cunoaste, si este apt sa foloseasca aceste articole.
SC Traiect SRL, nu garanteaza de nici un fel, expres sau implicit, operatiile de pe site, informatiile, continutul, materialele sau produsele incluse in acest site.
SC Traiect SRL, nu va fi vinovat de nici un prejudiciu, ce poate aparea din folosirea acestui site, de daunele directe, indirecte, incidentale, accidentale, punitive sau obisnuite.
Cumparatorul isi asuma intreaga raspundere pentru folosirea oricarui produs achizitionat de la SC Traiect SRL.
SC Traiect SRL isi rezerva dreptul de a modifica, completa sau anula termenii si conditiile acestui site ori de cite ori considera necesar.
SC Traiect SRL isi rezerva dreptul de a refuza servirea oricarui client pe care-l considera a nu fi in masura sa foloseasca produsul.
Comanda expediata nu mai poate fi modificata sau anulata.
Datele despre clienti sunt confidentiale. Ele intra in baza de date, sunt utilizate exclusiv de SC Traiect SRL in afaceri si nu se vand, nu se schimba si nu se divulga la terti.
Toate datele se refera la zile lucratore. Zilele lucratoare sunt de luni pina vineri inclusiv.
Daca accidental, un articol livrat s-a defect, el trebuie anuntat telefonic la 0744-799945 in termen de 4 ore de la receptia coletului
Daca doriti sa schimbati un produs cu altul sau sa modificati o comanda, va rugam telefonati imediat la 0722-799945 pentru a opri pregatirea si expedierea coletului dvs.
Returnarea unui colet neridicat de client va fi platit, de SC Traiect SRL, dar constituie o pierdere financiara egala cu 2.1* tariful de transport afisat in comanda dumneavoastra(firma plateste, livrarea, returul coletului si stationarea), pierdere ce trebuie recuperata obligatoriu de la client, pe cale amiabila sau prin instanta judecatoreasca. Clientul trebuie sa vireze suma in contul bancar, prin mandat postal sau o alta forma de plata.
Produsele utilizate incorect sau defectate din vina cumparatorului, nu se schimba.
Nu acceptam plati anticipate fara factura fiscala emisa de SC Traiect SRL:
Pentru orice comanda, pastrati chitanta sau documentul de expediere a banilor .
Utilizatorilor care acceseaza acest site din afara României
Nu oferim nici o garantie sau asigurare ca, continutul acestui site se supune legilor altor tari
Cine o face isi asuma riscul si este singurul responsabil de respectarea legilor teritoriului pe care se afla.
Atentie!
Inscierea corecta a datelor in acest site este in responsabilitatea directa a utilizatorului.
SC Traiect SRL nu poate fi responsabila pentru greselile de completare ale campurilor.
Pentru orice intrebari sau sugestii va rugam sa ne scrieti la comenzi@antenee.ro
Legislatia romana in domeniul comertului electronic
- Legea comertului electronic - 365/2002
- Regulament nr. 4/2002 al BNR privind tranzactiile efectuate prin intermediul instrumentelor de plata electronica si relatiile dintre participantii la aceste tranzactii
- Ordinul 16/2003 al MCTI privind procedura de avizare a instrumentelor de plata cu acces la distanta, de tipul aplicatiilor Internet-banking sau home-banking - Legea semnaturii electronice - 429 / 2001
- Norme tehnice si metodologice din 13 decembrie 2001 pentru aplicarea Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica
- Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Hotararea Guvernului nr. 1308 din 11/20/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 365/2002 privind comertul electronic
- Legea privind clauzele abuzive incheiate intre comercianti si consumatori, nr. 193/2000
- Legea pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date - 677 / 2001
- Ordin nr. 1453 din 1 martie 2001 privind ocupatia de Designer pagini web
- Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe
- Dispozitii privind Prevenirea si combaterea criminalitatii informatice (Titlul III din Legea 161 din 19/04/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei - Publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 279 din 21/04/2003 )
- Legea privind prevenirea si combaterea pornografiei - 196/2003 publicata in Monitorul Oficial Nr. 342 / 20 mai 2003
- Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 899/28.12.2007
Va multumim,
Echipa traiect.ro