Garantie/Returnare/Service

Politica de garantie / service

 

Fiecare produs livrat va fi insotit de documentul fiscal(bon sau factura+chitanta), certificatul de garantie, instructiuni de montaj si utilizare sau alte documente (dupa caz). Pentru orice alte intrebari va rugam sa ne scrieti pe comenzi@antenee.ro.
Pentru produsele aflate in perioada de garantie transportul de la dvs la noi va fi suportat de catre client iar de la noi spre dvs de noi.
Pentru a nu plimba produsele degeaba inainte de a returna un produs va rugam sa ne scrieti sau sa ne contactati telefonic pentru incercarea remedierii problemei ivite (daca este posibil).


 

Politica de retur

 

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Consumatorul (in acceptia legii, un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Denuntarea de contract se face numai in scris.

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Oferim clientilor magazinului nostru perioada de testare pentru antene (functie de situatia individuala intre 1 si 4 zile). In perioada de testare se pot returna produsele indiferent de motiv (conform conditiilor agreeate de comun acord).

 

Ord. 130/2000. Cap. 1, Art. 2, a) Contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator (in acceptia legii, un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale), in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

 

Consumatorul nu poate returna (conform art.10 OG 130/2000 ) produse personalizate, realizate conform specificatiilor clientului. Cu titlu de exemplu amintim:

-cabluri taiate la lungimi specificate de clientilor
-cabluri mufate la dorinta clientului
-antene fabricate conform specificatiilor clientului