Cum comand/Cum primesc produsele

Puteti identifica produsul de care aveti nevoie folosind functia de cautare si/sau cautare avansata din topul site-ului, sau navigand prin categorii.
Odata identificat produsul, stabliti numarul de bucati si il adaugati in cos.
La fel procedati cu fiecare produs in parte.

Dupa ce ati finalizat cumparaturile, mergeti in cos si verificati produsele si numarul acestora inainte de a lansa comanda. In cos puteti face modificari, sa stergeti produse, sa modificati numarul lor, sa utilizati codul de discount (in cazul in care dispuneti de unul). Dupa fiecare operatie dati click pe Recalculeaza pentru a afisa noile valori in cos.

Daca totul este in regula in cos, puteti lansa comanda.

In cazul in care doriti sa o lansati mai taziu, o puteti salva in contul dumneavoastra. Pentru aceasta dati click pe Salveaza. O veti regasi in contul dumneavoastra oricand doriti sa o lansati.

Daca doriti sa o lansati acum, dati click pe Comanda.

Comanda este impartita in pasi simpli

Pasul nr. 1: Datele dumneavoastra de client

a.daca ati mai comandat de la noi - introduceti e-mail-ul si parola utilizate in comenzile ulterioare, si aveti acces la contul dumneavoastra, completat deja cu datele de client din comezile anterioare. Daca nu va mai reamintiti parola, utilizati functia de recuperare parola - click pe ' Ai uitat parola' , introduceti adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat initial si click pe trimite. Veti primi in scurt un e-mail in adresa respectiva cu parola dumneavoastra

b.daca comandati pentru prima data - click pe butonul ' Client nou' si completati cu atentie datele din formular. Aceste date raman confidentiale si nu vor fi utilizate de catre noi decat in relatia cu dumneavoastra. Totodata, la urmatoarele comenzi pe care le veti face de la noi, nu va mai fi nevoie sa completati aceste date, deoarece le vom pastra in contul dumneavoastra. Va fi destul sa va autentificati cu e-mailul si parola pe care le stabiliti acum.

Dupa ce ati verificat detaliile dati click pe Continua.

Pasul nr.2 Metode de livrare/expediere colete

In functie de preferintele dumneavoastra, selectati o metoda de livrare. In functie de metoda pe care ati selectat-o vor fi calculate si adaugate in comanda dumneavoastra si taxele de livrare. Tot aici puteti sa ne transmiteti detalii suplimentare legate de comanda daca e cazul. Va rugam sa specificati daca doriti livrarea bunurilor pe contractul sau folosind curierul dvs.
Dupa ce ati verificat dati click pe Continua.

Tarife de transport

FAN COURIER

Cheltuielile de transport si ramburs (dupa caz) sunt suportate de beneficiar si se achita la curier in momentul predarii coletului

Detalii tarife

      15.00 lei pentru primul kg/destinatie
      1.20 lei/pentru fiecare kg suplimentar
      0.80 lei/pentru fiecare km aditional efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei FAN COURIER EXPRESS intr-un sens
      Taxa de rambursare a banilor practicata de curier: 10 lei in cazul persoanelor fizice sau 5 lei in cazul persoanelor juridice (curierul vireaza banii in contul societatii)

Preturile NU contin TVA.

Pentru mai multe informatii privind tarifele si km aditionali ai localitatilor consultati http://www.fancourier.ro

TNT

Preturile NU contin TVA.

POSTA ROMANA


Pasul nr. 3. Modalitati de plata

Oferim 2 modalitati de plata:

a.ramburs: plata produselor, transportului, taxelor etc se va efectua la curier, in momentul primirii coletului, la adresa pe care ati specificat-o in comanda facuta

b.prin virament bancar: livrarea se face numai dupa ce vom primi doveda platii sau dupa intrarea banilor in cont nostru.Atentie:va rugam achitati doar dupa primirea facturii marfurilor (pentru a evita returnarea banilor-pot exista neconcordante intre stocurilor fizice cu scriptice)

Atentie! Fiecare comanda are un numar unic. Va rugam sa specificati pe ordimul de plata factura fiscala. Este obligatoriu sa faceti plata cu aceleasi date de identificare (nume, adresa ...) cu care ati facut si comanda. Confirmarea platii se poate (optional) trimite pe e-mail la comenzi@antenee.ro sau pe fax la 0264-594615.

Pasul nr.4 Verificare detalii comanda

Aveti aici posibilitatea sa verificati cu atentie toate detaliile comenzii dumneavoastra. Dupa ce ati finalizat acest proces dati click pe Lanseaza.

Imediat dupa ce ati efectuat comanda pe site veti primi un e-mail de confirmare, cu numarul comenzii, in adresa de e-mail pe care ati specificat-o la inregistrare. Va rugam sa verificati si in bulk (in cazul in care aveti adresa pe Yahoo, sau alte adrese free).

Noi vom verifica comanda dumneavoastra, si un cazul in care exista nelamuriri va vom contacta.

In cazul in care unele dintre produsele comandate de dumneavoastra nu se afla in stoc suficient, veti fi contactat.

Vom proceda la livrarea produselor si/sau serviciilor numai daca consideram ca totul este in buna regula.

Pe parcursul procesarii comenzii veti primi e-mailuri automate cu stadiul in care se afla comanda dumneavoastra. Va rugam sa verificati e-mailul inainte de a ne contacta.

Statusul comenzii dumneavoastra il puteti verifica oricand si pe site, in contul dumneavoastra. Pentru aceasta, intrati pe site, la sectiunea Autentificare si va puteti loga cu datele cu care v-ati inregistrat. Aici gasiti lista cu comenzile dumneavoastra, precum si statusul acestora.

Cum primesc produsele?

Produsele vor fi livrate la adresa pe care ati specificat-o in comanda, prin curierul pe care l-ati ales. Contravaloarea serviciilor de transport sunt suportate de catre cumparator, iar taxele sunt calculate automat in procesul comenzii (functie de metoda de livrare pe care o alegeti).

Tarifarea livrarii prin curier rapid (este descrisa si in pasul 2 din comanda).

Observatii

Pentru produsele de pe stoc asiguram un termen de livrare intre 0,5-72 de ore, timpul real fiind conditionat de:

-intervalul orar de primire a comenzii (termenul limita de ridicare colete de courier este ora 13)
-ridicarea coletelor de catre transportator(Posta Romana ridica luni si joi)
-localitatea unde trebuie facuta livrarea
-intervalul in care dumneavoastra faceti plata .

Pentru produsele care nu sunt pe stoc termenul de livrare este transmis prin email.

Pentru platile cu OP, termenul de livrare incepe din ziua in care au intrat banii in cont sau a fost confirmata plata

Toate datele produselor prezente pe acest site pot fi schimbate fara o instiintare prealabila.

Pozele au caracter generic uneori

Firma nu va plati despagubiri pentru prejudiciile creeate de nelivrarea la timp a produselor, neonorarea comenzii din lipsa marfii pe stoc, pierderea marfii pe traseul livrarii, sau alte incidente legate de livrare.